Otevřené vouchery: Rezervujte dostatečně předem na e‑mailu hotel-praha@hotel-praha.cz nebo na tel. +420 777 801 991 či +420 777 801 990 (denně od 8:00 do 22:00). Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat vícelůžkový rodinný pokoj nebo vícepokojový apartmán, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Max. 2 děti do 1,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
Zapůjčení dětského setu (postýlka s povlečením, vanička, osuška a nočník; po předchozí domluvě): 100 Kč/noc
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pokud byste se rozhodli vyrazit ve více osobách (včetně dětí), ale už jste si zakoupili voucher, nevadí – s hotelem je možné domluvit ubytování dalších osob, je ale nutná rezervace předem.
Důležité: Ať už pojedete v jakémkoli počtu osob (i děti zdarma), je nutné všechny zadat při vytváření objednávky do příslušné kolonky pro počet osob.
Pokud byste se rozhodli vyrazit ve více osobách (včetně dětí), ale už jste si zakoupili voucher, nevadí – s hotelem je možné domluvit ubytování dalších osob, je ale nutná rezervace předem
Domácí mazlíčci: 200–300 Kč/noc (dle velikosti)
Wi-Fi zdarma (K dispozici je i Wi-Fi business premium: 50 Kč/den)
Parkování: 60 Kč/den (Na uzavřeném, kamerami monitorovaném hotelovém parkovišti: 60 Kč/den Na kamerami monitorovaném náměstí před hotelem: 60 Kč/den Na městském parkovišti 50 m od hotelu: zdarma)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.