Rajská pohoda na Náchodsku: wellness, snídaně a romantická večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
potřebuji zaplatit převodem na účet,je to možné ?
děkuji
Dobrý den, Hano, u nabídek na konkrétní termín je vždy možnost platby pouze kartou online, to proto, aby nám stihla dorazit platba včas a vy měli jistotu, že o termín nepřijdete. Jedna z dalších možností je poté ještě zakoupit vybranou nabídku službou Twisto, která za Vás nákup uhradí ihned. Vy následně Twistu můžete zaplatit převodem podle údajů, které Vám přijdou do e-mailu. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den, Klára.
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobry den. Pri koupi balicku Wellness pobyt s degustacni večeři pri výběru na 3 dny (2 noci) pro 2 osoby mame v ceně jen snídaně po první noci nebo i po 2. Noci? Predpokladam ze večeře se vztahuje jen na 1 noc. Dekuji za odpověď
Dobrý den, snídaně jsou po celou dobu pobytu. A ano, večeře v ceně je pouze jedna. :)
Pěkný den.