Relaxace v Jeseníkách: polopenze, bazén, privátní wellness a božská příroda
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
máte prosím volné 2 x dvoulůžkové pokoje v termínu od 17.3.2024 –
19.3.2024 nebo i další týden?
Dobrý den, milá Zdeňko,
děkuji vám za dotaz.
Pro ověření a případnou rezervaci termínu vám doporučím využít online kalendář, který naleznete přímo v nabídce.
Pokud vám v kalendáři nelze vámi vybraný termín zvolit, je termín již plně obsazen a je potřeba si vybrat jiný termín.
S přáním hezkého zbytku dne, Johanka:)
Dobrý den,
plánuji návštěvu vašeho penziónu a chtěla bych se zeptat, zda-li je
možnost na dobu pobytu zapůjčít župany?
Děkuji a přeji hezký zbytek dne Malá.
Dobrý den,
ano, župany je možné zapůjčit za poplatek. Cena je 50,– Kč/1 župan.
Hezký den.
Dobrý den, máte 3lůžkové pokoje ? a je možný pobyt s pejskem.
děkuji
Dobrý den,
třílůžkové pokoje jsou v penzionu k dispozici. Pobyt s pejskem bohužel
není možný.
Dobrý den, je možné poslat volné termíny ze soboty na neděli v dubnu a květnu pro tři dospělé osoby? Děkuji
Dobrý den,
pobyty ze soboty na neděli momentálně nemohu v rámci tohoto balíčku
nabídnout. Při pobytu na jednu noc je třeba vybírat z termínů, které
jsou pro koupi poukazu dostupné v kalendáři.
Hezký den.
Zdravím, ta privátní wellness na 1h je jen pro oba(pár), musí se čas předem objednat, děkuji
Dobrý den,
privátní wellness je pro oba (tedy pro jeden pokoj jedna hodina). Je lepší
rezervovat čas předem.
Dobrý večer ,lze zakoupit voucher bez předem vybraného termínu ,jako dárek? Děkuji Katka
Dobrý den, Kateřino, děkuji za váš dotaz.
Moc mě to mrzí, ale u této nabídky momentálně nelze zakoupit voucher na pobyt bez termínu.
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den,
máte ještě volné termíny v únoru nebo březnu přes víkend na dvě
noci?
Děkuji Suchánková
Dobrý den, Lenko, děkuji za váš dotaz. Případné dostupné termíny můžete vidět v našem online rezervačním kalendáři, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat termín“. Víkendové termíny v únoru a březnu jsou již bohužel plné. Přeji krásný den, Klára
Dobrý den, chci se zeptat jak máte zabezpečenou kolárnu.
Děkuji Kolínská
Dobrý den,
je uzamykatelná
Dobrý den, chci se optat, jak se k Vám dostat, kdyz bych jela vlakem…?
Dobrý den,
nejbližší vlaková stanice je Jeseník, dále je již třeba cestovat
autobusem. Zastávka autobusu se jmenuje Filipovice – Stará pošta a
nachází se cca 600 m od penzionu.
Dobrý večer,
chtěla bych s dcerou navštívit váš penzion. Zajímá mne jak daleko je
autobusová zastávka.
Děkuji Malá
Dobrý den,
zastávka Filipvice – Stará Pošta je cca 300 m od penzionu
Dobrý den,dá se u Vás platit Edenred kartou.
Děkují
Dobrý den,
za pobyt je možné v penzionu platit kartou Endered, stejně tak i na
portálu Slevomat.
Hezký večer.
Dobrý den, chtěla bych darovat pobyt ve vašem zařízení jako vánoční dárek – pobyt s polopenzí a wellnes. Je volný některý z květnových víkendů? Díky za odpověď a přeji pěkný den. Lysáková
Dobrý den,
ano, květnové víkendy jsou ještě volné. Pokud tedy jako dárek zakoupíte
voucher bez termínu, určitě bude z čeho vybírat.
Hezký den.
Dobrý den, je možnost domluvení veganské stravy (bez masa, mléka a vajec) u polopenze? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
určitě ano, příplatek je stejný jako u vegetariánské stravy.
Hezký den.
Dobrý den,
je možný i silvestrovský pobyt (3–4 dny) ?
Adamík
Dobrý den,
v rámci balíčku, který je v prodeji na Slevomatu bohužel silvestrovský
pobyt není možný.
V případě zájmu o silvestrovský termín nás prosím kontaktujte
e-mailem: info@pepovka.cz
Děkujeme.
A můžete mi prosím poslat cenu relaxační masáže? Děkuji Janků
Dobrý den, Dagmar, děkuji za dotaz.
Masáž na 1h stojí 990,–Kč a na 30 min. 590,–Kč. Druh masáže si host domlouvá přímo s masérem.
S pozdravem, Šarlot.
Dobrý večer, máte v nabídce i masáže? Děkuji Janků
Dobrý den, Dagmar. Děkuji za Váš dotaz. V ceně masáž není, ale je možné si ji dokoupit po domluvě v hotelu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám dotaz. Pokud si chceme vybrat termín ve vašem hotelu, tak ty termíny označené modře, jsou volné, nebo již obsazené? A dále se chceme zeptat, jak zjistit cenu za zvolený termín. Děkuje Eva
Dobrý den, Evo,
termíny, které jsou dostupné Vám půjdou zvolit – „zakliknout“ a jsou označeny modře. Co se týče ceny, tak vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu:
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. voucher vložte do košíku
5. do poznámky uveďte například speciální dietu (bezlepková strava aj.), další požadavky
6. přejděte k platbě
7. voucher vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo! 🙂
S přáním krásného dne
Helena